Meld adresseendring!
Er du abonnent og ikke har fått Bedre Gardsdrift på en stund? Da er det stor sjanse for at Posten har sendt bladet i retur til vårt hovedkontor.
Selv om de vet hvor du bor, og gjerne vil, får ikke Postbudene lov å levere post til deg hvis adressen er mangelfull.Illustrasjonsfoto: Posten.
Vår abonnementsavdeling får for tiden ekstra mange blader i retur. Årsaken er innføringen av gateadresser, og at Posten nekter å levere post dersom den ikke er påført ny adresse. Denne mangelen på kundeservice gjelder all post, ikke bare Bedre Gardsdrift. Ofte oppdages ikke dette før det er for sent. En ting er at dette påfører vår abonnementsavdeling mye ekstraarbeid, men like viktig er det at de det gjelder ikke får bladet slik de skal. Våre medarbeidere er rene detektiver som gjør alt hva de kan for å finne rett adresse, men må noen ganger gi opp.
Dersom du eller noen du kjenner har fått gateadresse, vil vi oppfordre deg / dere om å melde adresseendring snarest mulig. Det gjør du enklest ved å fylle ut skjemaet her.
"
Bedre Gardsdrifts redaktør med en bunke returblader.
Som gulrot har redaktøren kjøpt inn en bunke flaxlodd. Hver uke fram til jul vil hans hardtarbeidende detektiver trekke ut en flaxlodd-vinner blant dem som melder adresseendring. Er responsen stor, tar han mer enn gjerne en ny tur til butikken for å kunne gjennomføre ekstratrekninger.