Easyplan skal gjøre det enklere for brøyteentreprenører å holde orden i systemet.

Digital assistent for brøytejobbene

Easyplan fra Tokvam lar deg både planlegge, dokumentere og dele informasjon om brøytejobben.

Publisert

Tidligere i år spurte vi leserne hvordan de dokumenterer brøytejobbene. Mange tok seg tid til å svare, og om lag halvparten svarte at de brukte penn og papir.

Vi skal ikke påstå at Tokvam har tatt notis av dette, men til årets sesong kommer de i alle fall med et dokumentasjonsverktøy som skal gjøre jobben enklere. Easyplan er en digital assistent utviklet for brøyteentreprenører.

Dokumentasjon og planlegging

– Gjennom 60 års erfaring kjenner vi brøyteentreprenørens problemer med å planlegge og gjennomføre brøyting. Inntil hundrevis av adresser per rode er ikke uvanlig, og alle skal ha jobben gjort på «sin» måte, sier Finn Kristian Tokvam i en pressemelding.

– Dette er kompleks planlegging og en stor mengde informasjon som skal deles med mange faste og innleide sjåfører. I tillegg krever kundene i større og større grad dokumentasjon på jobben som gjøres. Til slutt skal jobben faktureres, noe som er både kjedelig og tidkrevende med manuelle systemer og gule lapper.

Lar deg dele informasjon om rodene

For Easyplan er mer enn et dokumentasjonsverktøy. Tokvam har i ifølge pressemeldingen utviklet den digitale assistenten like mye med tanke på planlegging, deling av informasjon til sjåfør og varsling av farer.

– Ved å gi sjåføren all relevant informasjon om hva som skal ryddes eller strøs, hvor snøen kan plasseres og hvor farer som gjerder, kumlokk og likende befinner seg, vi du spare tid, du vil unngå reklamasjoner på jobber som ikke er rett utført, og du vil unngå påkjørsler gjennom at du får varlser før faren inntreffer, mener Tokvam.

Relaterte artikler

    Powered by Labrador CMS