Gå til innhold

Dalen 2006 vs. Tokvam 252


Mr.T_1

Anbefalte innlegg

Skal bytte min trofaste 978b og har fått tilbud på nevnte fresere, men sliter med å bestemme meg. Har blandet snørydding med vei, parkeringsplass og villaområde. Må takle alle typer snø.

-Noen som har erfaringer/synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Har ein Tokvam 232 som eg har bruka 2 sesonger nå. Det er ein fantastisk god freser, tar alt av snø. Hadde ein 978 før, lite å klage på der men sleit den ut.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørgen_1

Hei!

 

Jeg kjører Dalen 2006 kjøpt i -06. En meget god fres på tørr snø. Krem/fuktig snø går ikke gjennom fresen. Det pakker seg midt i fresen før innmateren. Du bør kjøpe en annen fres. Jeg er meget misfornøyd. Det \&quot\;Dalen\&quot\; sier om at fresen tar all snø er tull.

 

Jørgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Eeeeeeh, Du \&quot\;Jørgen\&quot\;, e trur du skal lese dei to innlegga over ditt innlegg en gang til.....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils_Neteland_1
Trur 2006 og 978 er heilt like,og fungerar godt på all slags snø.Trur likevel eg ville kjøpt 2009,som er 2-trinns fres.Den ville vore best til ditt bruk.Me har ein del slik type brøyting,og har hadt 2009 i 10 år.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hmm_82_1
Har en 2006. Brøyter vei, gårdsplasser og parkeringsplasser. Bor på østlandet så har alle typer snø. Er meget godt fornøyd hvertfall:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...