Gå til innhold

Valtra N 111, 121 og 141


Gjest

Anbefalte innlegg

  • 4 måneder senere...
Gjest Vegard_1

Jeg og reagerte på prisen på den traktoren kv.

 

Og tilbake til tema - så vidt jeg veit har jeg ikke sett noen uavhengige tester av Valtra N-serie, så her får du bare støtte deg på lydnivået som er oppgitt i salgsbrosjyra. Nå er riktignok lyd et vanskelig tema, og det oppleves veldig forskjellig. Men uansett er jo lavere desibelnivå positivt for helsa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvegard

Vegard: Ja, brukt prisen er jo ufattelig høy. Men jeg måtte jo lese annonsen også. Ny pris 900.000,- Da ble det et hakeslipp her. Betalte under det for en 6630 m/Q65, Xeobib, Tri 2 og AP og mye annet utstyr.

 

Hadde aldri trodd det om valtra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valtra_1

KV, tror ikke det er den reelle nyprisen, tror aldri han får det han forlanger for den traktoren.

Forhandlere har jo altid rabatter. fikk pris på JD 7530, og den hadde veli pris på nesten 1,3 mill med utstyr, mens prisen var godt under 1 mill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvegard

Joda, det går ant og prute med forhandlere, og som du sier, han får aldri solgt traktoren til den prisen. Det hadde iaf forundret meg, siden man sikkert får en splitter ny N141 til en fin pris.

 

Uansett, det som er synd nå er jo euro kursen. At den setter opp prisen sånn. Jeg nokk litt irritert på meg selv, pga noe handler ble ventet med..

 

Men kanskje selgeren av valtraen kan nyte godt av euro kursen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

salgpris på n141 advance begynner på ca510000, pluss laster å evt ekstrautstyr... 510000 er ferdig pruta å uten for mykje ekstrautstyr... utenom det som er std på desse modellane. så viss du skal ha ein med det meste av utstyr, laster osv må du ut med ca 700000kr... listeprisen er ca 950000! å apropo støynivået i hytta trur eg det er 72.5db, iallefall veldig stille å behagelig inni!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cat307_1
En valtra N141 Advance koster 705000,- pr 1.1.09 Skal man ha med den ny transmisojnen må man plusse på 40000,- fikk pristilbud på en N142 Versu nå den kom på 945000 med d meste av utstyr, har forøverig en N121 Advance, den er meget stille inni, nede på 71db målt med desibelmåler.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 år senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...