Gå til innhold

Ulyd i hydraulikk ved bruk, Mf 135


Gjest

Anbefalte innlegg

nei, da går traktoren/pumpa og gir maks trykk, for eksempel at du har trekkstengene hel på topp, slik at traktoren løfter kroken opp i godset på traktoren. olja går om sikkerhetsventilen, dette tar krefter og olja går varm. Anna mulighet er feks bruk av vedkløyver uten fri retur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom låta kjem når løftearmane er heilt oppe, kan du flytte den fastskrudde stoppen som hydraulikkhendelen stoppar mot når du dreg den til topps, litt nedover til låta forsvinn.  Kjem låta når du har noko tungt bak som f.eks rundball, steinsvans med lass, treng du ikkje bry deg med låta.  Eg har også ein 135 med samme låta som nærmar seg 9000 timar brukstid.  Denne låta har eg hørt i årevis med tungt lass bak.  Hydraulikken fungerer som den skal.  Eg trur at låta kjem av at hydraulikken vil sige når den er løfta.  Med motoren i gang vil hydraulikksystemet løfte opp trekkstengene igjen når det blir sig nok.  Ved tung vekt på trekkstengene vil det bli ein bankelyd når det blir kobla olje til trepunkten.  Du kan sjå dette når du står på sida av løfta løftearmar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...