Gå til innhold

tractor of year 2008


Gjest

Anbefalte innlegg

John Deere 6930 ble tractor of the year 2008.Synest det er meget verdig vinner!!Meget kompakt,lettkjørt å smidig 180hk maskin.Velfortjent!!

 

 

KOMMENTAR FRA BG-REDAKSJONEN:

AS refererer til ei leserkåring på ei dansk nettside. John Deere 6930 er ikke årets traktor.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Deere 6930 ble tractor of the year 2008.Synest det er meget verdig vinner!!Meget kompakt,lettkj&amp\;oslash\;rt &amp\;aring\; smidig 180hk maskin.Velfortjent!!

 

 

KOMMENTAR FRA BG-REDAKSJONEN:

AS refererer til ei leserk&amp\;aring\;ring p&amp\;aring\; ei dansk nettside. John Deere 6930 er ikke &amp\;aring\;rets traktor.

 

 

 

&amp\;nbsp\;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets trakor 2008 er ikkje kåra enno, som Rune og Mr.T skriv.

 

Danske Traktor &amp\; Teknik, som ikkje har noko med kåringa å gjere, har brukt tittelen til ei avstemming på nettet, med kandidatane som den offisielle Årets Traktor-juryen har valt ut.

Overskrifta på den danske nettsida er berre lureri, med andre ord. Det blir som om bondeungdomslaget skulle melde at dei har kåra Miss Universe.

 

11. november klokka 12.00 startar den offisielle prisutdelinga, på opningsdagen av Agritechnica i Tyskland. Resultatet kjem her på gardsdrift.no i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
om det var velfortjent vet jeg ikke. men det var for all del fortjent. er jo bra traktorer men jeg begynner og bli litt lei jd, er jo ikke de alt for store forandringene, siden 6000 serien så dagens lys på midten av 90 tallet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske enig med deg, bjørn k. Jeg føler at JD trenger å komme med en skikkelig nyhet snart. Når jeg ser på nyhetene som de andre traktormerkene kommer med, vil det ikke forundre meg om John Deere kan begynne å tape markedsandeler i Norge om noen år.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...