Gå til innhold

Neww Holland 4135


Peder H. Ommundsen

Anbefalte innlegg

Rask sjekk. Trekk til deg spaken for PTO clutch som er under rattet. Dersom PTO stopper så er årsaken til det du erfarer at PTO girkassen står innkoblet. Spaken for PTO er til venstre for setet og girkassen erfrikoblet når spaken står i midtstilling. Denne traktoren har to PTO innstillinger fra midtstilling. veiavhengig (PTO hastighet følger hjul) og motoravhengig (følger turtall på motor). Innstillingene velges ved å føre spak frem eller bak fra midstilling.

NB! Vær sikker på å koble inn PTO clutch før du gjør noen endringer med PTO spaken!

Om du legger igjen mailadressen din kan jeg sende deg brukermanual for Fiat 50-66 som i praksis er samme traktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har en Ferguson 8150 som jeg har fått problem med å få i høy serien. Lampene for lav og høy lyser når jeg skifter med spaken, men den går ikke i høy.Har hatt av dekselet der spakene går inn i skiftekasssen og kan ikke se at noe er galt, Før jeg tok av dekselet så fikk jeg den ikke i lavserie  og etter på fikk jeg den ikke i høy. Oljen er helt fin.Har også skiftet magnetventilen som sitter på lokket. Er det noen som har noen tanker om hva feilen kan være? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...