Gå til innhold

mf 3075


Gjest

Anbefalte innlegg

eg har ein mf 3075,95 mod så eg vurderer å selje..traktoren har gått 5500 timar og er særdeles fin og velholdt, det er slitne dekk på han og ikkje lastar elle noko... er de mykje med 160 tusen for han? elle ka seie dåkke?? tenke å kjøpa meg 6480 elle 7480:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har ein mf 3075,95 mod så eg vurderer å selje..traktoren har gått 5500 timar og er særdeles fin og velholdt, det er slitne dekk på han og ikkje lastar elle noko... er de mykje med 160 tusen for han? elle ka seie dåkke?? tenke å kjøpa meg 6480 elle 7480:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville ringt forhandler og spurt etter listepris... men det er rundt det du antyder de ligger på, det trekker også noe ned på takst hvis det er slitte dekk, blir lettere og bli kvitt privat med bra dekk. har du vurdert innbytte eller selge privat.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1

Tviler sterkt på at ny MF står mer på verksted enn andre merker av samme type og pris, selv om MF nok er av de billigste i forhold til hvem de konkurrerer med.

 

Og Rune, jeg tror ikke det var fordi \&quot\;MF er ræva\&quot\; TG lurte på andre merker, tror mannen har mer saklighet i kroppen enn som så - men snakker vi inbytte kan nok en ny MF være et fornuftig valg. Man får vel stort sett alltid mer igjen for gamletraktoren når man handler hos merkeforhandler. Men som det og er nevnt, selger man privat sitter man oftest igjen med flere kroner, selv om man gjerne løper en litt høyere risiko om man ikke passer seg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1

Akkurat nå er vi inne i en ganske saklig stim her inne, men at en skeiv kommentar om \&quot\;hjertemerket\&quot\; til noen andre virkelig kan sette fyr på en diskusjon ja Rune.

 

Har selv flagga meg som John Deere-kar jeg, men jeg er ikke mer grønn annet enn at jeg godt mulig hadde handla ny MF om jeg skulle kjøpt traktor nå. Som det er nevnt i en annen diskusjon her inne, sannsynligvis er det forholdet til forhandleren som hadde bestemt, ikke traktoren i seg selv - for de fleste av de store traktormerkene er ganske jevnbyrdige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...