Gå til innhold

Brukt john deere 7020


Gjest

Anbefalte innlegg

Spekulerer i og kjøpe en brukt John Deere 7820 eller 7920.Er det noen som har erfaring med denne serien?Dieselforbruk,driftsikkerhet.Hva veier en 7020 uten tileggsvekter og med vanlige stålfelger bak istedet for støpjernsfelger som jeg ser den ofte har i utlandet.Har funnet en 06mod 7920 , 1500timer,til salgs i England.Forlanger 560000,- for den.Synest det høres ut som en bra pris??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spekulerer i og kjøpe en brukt John Deere 7820 eller 7920.Er det noen som har erfaring med denne serien?Dieselforbruk,driftsikkerhet.Hva veier en 7020 uten tileggsvekter og med vanlige stålfelger bak istedet for støpjernsfelger som jeg ser den ofte har i utlandet.Har funnet en 06mod 7920 , 1500timer,til salgs i England.Forlanger 560000,- for den.Synest det høres ut som en bra pris??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein_1

Jeg kjører en 7920 04 modell har gått 5000 timer,

men dieselforbruket er veldig stort, men traktoren er veldig driftsikker og meget behagelig å kjøre.

Hadde en Jd 7810 Tls angrer litt på at jeg byttet den, den er veldig dyr i drift, Spesielt i Transport og Jordarbeiding.

Men den slitter bra på 22 tonns Baastrup Steindumperen jeg har.

Lykke til med valget. Ville nok valgt en Fendt isteden pågrunn av dieselforbruket, men prisen er høy.

Men jeg synes 560000,- kr er en fornuftig pris for en sånn traktor.

Så lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei svein.5000timer i JD 7920,da må du ha bra med erfaring med den.Er en 7920 mye større en din gammle 7810?Hvor mye mener du den bruker i kjøring med dumperhenger?L pr time.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein_1
Ja jeg er godt fornøyd med traktoren, men hvor mye den bruker vet jeg ikke nøyaktig mellom 40 - 60 l diesel i timen, det spørs på åssen og hvor tungt du kjører.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...