Du er her

JK_1s bilde
JK_1
Logget av
Innmeldt: 23.09.2008
Trekkrok jd 6400

Er det noen som vet om en brukt hydr. utskyvbar trekkrok til jd6400? evt en makinsk krok ? ønsker gjerne å kjøpe dette, pga defekt krok.

JK_1s bilde
JK_1
Logget av
Trekkrok jd 6400

Er det noen som vet om en brukt hydr. utskyvbar trekkrok til jd6400? evt en makinsk krok ? ønsker gjerne å kjøpe dette, pga defekt krok.

Vegard_1s bilde
Vegard_1
Logget av
Re: Trekkrok jd 6400

Du kan prøve å kontakte Felleskjøpet på Koppang. De hugger en god del traktorer, så det er ikke usannsynlig de har noe liggende...

Anonyms bilde
Anonym
Gjest

Frog trio sveis på hønefoss, lager trekkroker til jd, den har jeg, fungerer meget bra-

JK_1s bilde
JK_1
Logget av

ja veit om frog trio sveis, og koppang. da jeg jobber i felleskjøpet.. men koppang hadde ingenting og det blir rimelig kostbart å bestille fra frog trio, gjennom felleskjøpet..

Mr.T_1s bilde
Mr.T_1
Logget av

Er en del brukte kroker til salgs i danmark. Stammer nok stort sett fra bruktimporterte traktorer fra england. Danskene kjører jo helst med \&quot\;kontinental\&quot\; tilhengerkobling, mens britene ofte har vårt kroksystem. Nå er vel ikke 6400 den modellen det tas inn flest av og jeg kjenner ikke JD godt nok til å si hvilke kroker som er kompatible, men kan jo være forsøket verdt og følge med på f.eks. maskinbladet.dk