Gå til innhold

Grimme CS 150


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg lurer på om noen har erfaringer med grimme steinstrenglegger, skal ha CS 1500 eller 1700.

er bare og komme med bruks erfaringer med disse maskinene.

 

Maskinen skal kun gå i leiekjøring, vil derfor ha den mest optimale maskinene for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein_1

Hei,

 

Jeg lurer på om noen har erfaringer med grimme steinstrenglegger, skal ha CS 1500 eller 1700.

er bare og komme med bruks erfaringer med disse maskinene.

 

Maskinen skal kun gå i leiekjøring, vil derfor ha den mest optimale maskinene for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarne_1
En cs 150 er vel å foretrekke, mest pga lengde og smidighet. Men det er vel få slike maskiner på brukt markedet og en ny maskin er relativt stiv i pris!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein_1

En CS 150 koster 460 000 kr hos eik sentret, men ender opp hos CF som også selger grimme redskaper men er vel noe av den samme prisen.

 

Er nå kun innleid med traktor, men til neste år skal jeg kjøre med egen traktor og strenglegger, så er bare og komme med tips om disse maskinene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein_1

Jeg bruker Fendt 415 og Jd 6830, 6830 har 380/85-24 foran og 460/85 - 34 bak, mens Fendt`en husker jeg ikke dimensjonen på.

 

Jeg har leiekjørt litt over 420 mål i år, men til neste år blir det mer kjøring + setting av poteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...