Gå til innhold

Samsung B 2700


Anbefalte innlegg

Gjest TraktorPower_1

Sjefen min har en slik, han er veldig godt fornøyd - enderlig en mobiltelefon som holder mål!

Bateriet er også veldig seiglivet, noe som er kjekt i travle tider\;)

 

Eneste konkurenten denne telefonen har på markedet er vel Sonim (den er kostbar i innkjøp - og gammeldags).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en telefon før jul. Den tålte ikke noe. hadde den en måned før den sluttet å virke. sendte den inn til reperasjon og de sa at den var utsatt for kraftig støt/klem. den har aldri blitt utsatt for noe kraftig støt eller klem. har nesten bare hatt den i lommen. jeg anbefaler IKKE den telefonen til noen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Anonym

Kjøpte Samsung B-2700 før i november 08. Begynte å forlange PIN-kode plutselig, og slå seg av og på helt umotivert etter noen uker. Var så på rep i 6-seks uker. Virket omtrent i tre uker, men nå er den inne til rep for samme feil igjen.

 

Irriterende!!!!!!

 

Anbefales ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

IKKE KJØP!!!!!!!!

 

Kjøpte en i des 08 og har vært til rep 3 ganger. Slår seg av og på umotivert. Låser seg slik at batteriet må ut for å starte den igjen. Fikk pengene tilbake og skal nå finne en annen solid mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Er fler med samme erfaring ja! Fikk dere penga tilbake? sendte den inn på reperasjon og det jeg fikk vite var at det var min feil fordi jeg hadde utsatt telefonen for kraftig trykk/slag!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...